Servicii CCI RM pe platforma online client.chamber.md
Portalul client.chamber.md vă oferă posibilitatea să solicitați în regim online următoarele servicii ale Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova:
- Expertiza mărfurilor;
- Evaluarea bunurilor;
- Eliberarea certificatului de origine nepreferențial.
Toate serviciile pot fi efectuate și executate online. Beneficiarul poate primi documentul solicitat în format electronic (semnat cu semnătura electronică), prin email. Raportul semnat cu semnătură electronică, are aceeași valoare juridică ca și cel eliberat anterior pe suport de hârtie. Platforma serviciilor online permite automatizarea procedurii de examinare a cererilor, exclude parţial necesitatea de deplasare a solicitanţilor la sediul CCI, minimizează cheltuielile financiare şi timpul necesar pentru corespondenţa cu CCI.
- Cererea poate fi depusă online de oriunde și oricând, evitând deplasarea la sediul central al CCI a RM și la filialele regionale.
- Platforma poate fi accesată de pe un computer sau telefon mobil conectat la Internet.
- Utilizatorii pot alege în mod independent cum să semneze cererea prin serviciul MSign (semnătură electronică, semnătură mobilă sau buletin informativ electronic).
- Plata pentru servicii este disponibilă prin intermediul transferurilor bancare online sau a terminalelor de plată (Terminal Runpay – fără comisioane suplimentare).
- Documentele executate pot fi emise la cererea companiei în format electronic cu semnătura electronică a Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
Datorită digitalizării serviciilor CCI, Dvs beneficiați de proceduri mai simple, și mai calitative. Platforma serviciilor online corespunde cerințelor legislației privind securitatea informației, documentelor electronice, plăților electronice.
Utilizarea platformei se realizează în câteva etape:
- Transmiterea unei cereri de înregistrare pe platforma online prin expedierea unui email la adresa electronică [email protected] și [email protected] sau la nr. de telefon: (022) 23 87 81, 079 476 109, 069 448 826 cu oferirea informației: Denumirea companiei și IDNO-ul Companiei.
- Beneficiarul va primi un email din partea Camerei de Comerț și Industrie a RM prin care va primi acces la platformă.
- Benefeciarul trebuie să-și creeze credențiale și anume usernameul (IDNO) și parola de acces pentru logare pe platforma online chamber.md.
- După logarea pe platforma online chamber.md, Benefiarul va completa și depune cererea online, care va fi semnată electronic prin serviciul guvernamental MSign. Totodată pe platformă se vor încarca și se vor transmit și documente aferente pentru a solicita serviciile CCI.
Ghidul de utilizare a platformei client.chamber.md.
„Platforma www.client.chamber.md a fost lansată în luna septembrie 2020 cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul Proiectului “Optim – Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova”, realizat de Helvetas Swiss Intercooperation în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.”